Hold jer friske!

We are STILL here for you!

Information om Corona situationen

Den hurtige spredning af Covid-19-pandemien er en stor udfordring for os alle. Med dette brev vil vi informere dig om de foranstaltninger, vi har truffet for at sikre vores forretningsdrift og sundheden for vores kunder, medarbejdere og forretningspartnere.

Desværre er situationen i øjeblikket meget dynamisk i alle lande. Denne status er derfor kun et øjebliksbillede, men vi kan forsikre dig om, at vi følger udviklingen nøje. Hvis situationen ændrer sig, eller hvis der er en udvikling, der er relevant for dig, vil vi straks informere dig om det.

Uanset den seneste udvikling er vores absolutte prioritet at beskytte vores ansatte, kunder og forretningspartnere samt holde vores forretning i gang for dig!

 

Fortsætter STILL med at deltage i kundemøder?

Vi vil fortsætte med at give vores kunder og partnere den bedst mulige support og være tilgængelige for dig, når du har brug for os. Vi foretrækker at administrere vores møder via digitale kommunikationskanaler for at minimere direkte fysisk kontakt så længe som muligt (i overensstemmelse myndighedernes sundhedsanbefalinger). Videoopkald er et effektivt værktøj for os til at opretholde en personlig og effektiv kommunikation med dig i denne tid.

Vil planlagt forebyggende vedligeholdelse og reparationer blive udført?

Vores serviceteknikere står klar for dig, selv i disse udfordrende tider, og som vores kunde kan du stole på, at vores serviceaftaler fortsat følges. Forsyningskæderne til reservedele er intakte. Vores serviceteknikere er udstyret til at udføre vedligeholdelse og reparationer som sædvanligt og så vidt muligt ved det første besøg. Visse planlægningsforsinkelser kan ikke udelukkes i individuelle tilfælde. I dette tilfælde vil din kontaktperson kontakte dig direkte. Vores serviceteknikere er blevet bedt om at informere sig selv om særlige sikkerhedsforanstaltninger, som deres kunder måtte kræve inden hvert besøg, og til at handle i overensstemmelse hermed. Af hensyn til vores medarbejdere og vores kunder vil vi forsøge at samle servicearbejde for at undgå flere forskellige besøg hos en kunde på kort tid.

Hvilke interne foranstaltninger er der truffet for at beskytte vores personale og vedligeholde vores operationer?

STILL har reageret hurtigt, beslutsomt og omfattende på spredningen af Covid-19. Tidligt havde vi bred kommunikation om hygiejneforanstaltninger og regler for personlig kontakt med kolleger (baseret på anbefalinger fra sundhedsorganisationer som WHO).

Vi gør fortsat, alt hvad vi kan for at beskytte vores ansatte, kunder og forretningspartnere og for at sikre jeres daglige drift.

Vi ønsker dig alt godt, og at vi sammen overvinder disse udfordrende tider på den bedst mulige måde.