Nøglespiller hos STILL Danmark

Servicetekniker

Vores serviceteknikere

Vær med i en velpositioneret virksomhed. Som servicetekniker i STILL er du en afgørende specialist! Du tager selvstændigt udfordringer op på eget initiativ og dit engagement er både anderkendt og påskønnet.

Velkommen til tops!


Aktuelle jobs som servicetekniker hos STILL

Som servicetekniker er du ansvarlig for reparation, vedligeholdelse og eftersyn af el- og motorrevne gaffeltrucks hos vores kunder. Du foretager fejlanalyse på mekaniske, hydrauliske og elektriske systemer og finder årsager til fejl. Du reparerer og udbedrer fejl. Vores ledige job inden for serviceområdet findes her.

Find dine professionelle jobmuligheder med top-mærket STILL, og bliv en del af et vinderteam!


Her er din arbejdsplads som servicetekniker


Vores serviceteknikere på drømmejobbet hos STILL

Kom med på holdet!

Hvorfor er vi blandt verdens førende leverandører af skræddersyede intralogistiske løsninger til gaffeltrucks, lagerteknologi, software og services?

Fordi vi har et førsteklasses hold! Alle jobs i STILL tiltrækker dygtige og komepetente mennesker. Vi hjælper hinanden, og vores teamwork skaber perfekte løsninger!


Hvorfor blive servicetekniker hos STILL?

Servicebilen med hjem

Din arbejdsdag starter ved din servicebil, der står hjemme hos dig. Det betyder, at din arbejdsdag starter i det øjeblik, du træder ud af din hoveddør, du skal hverken skifte bil eller hente materialer til din dag. I stedet kan du komme direkte afsted til din første kunde.

Du planlægger selv din arbejdsdag

Som kundernes direkte kontakt i dit område, planlægger du dine daglige kundebesøg i samråd med servicekoordinatoren. Derfor kan du selv påvirke din arbejdstid og planen for din dag. Størstedele af ansvaret for planlægningen er din!

Du er i direkte kontakt med vores kunder til hverdag - hver dag!

Du repræsenterer STILL som kundernes værdsatte og uundværlige faste kontaktperson. Du hjælper vores kunder når udstyr kræver service, reparation eller eftersyn. Dermed er du i daglig kontakt med kunderne og sikrer at kunden har glæde af STILLs produkter mange timer dagligt - og i lang tid.

Du har mange forskellige og varierende opgaver og ansvarsområder

Hos kunden fungerer du som professionel ekspert for hele produktsortimentet. Uanset om det er diesel, gas eller elektriske gaffeltrucks, er servicen i dine hænder. Det betyder, at du kan forvente en bred vifte af opgaver hver dag, og opgaver i forskellige virksomheder. Nogle gange vil du rådgive en lokal gartner, nogle gange vil det være flådechefen for en stor logistikvirksomhed, der har brug for din hjælp.

Du bliver jævnligt efteruddannet

Personlig og faglig udvikling er meget vigtig for os. Ved at deltage i regelmæssige kurser via STILL, vil du lære om forskellige typer gaffeltruck og løbende udvide din ekspertise.

Brug dine styrke hver eneste dag!

Ud over din tekniske ekspertise er dine evner til problemløsning helt afgørende. Ethvert kundebesøg er forskelligt og kræver, at du trækker på din kreativitet, konsulentevner og kundefokus. Dine kollegaer både i marken, på værkstedet og på kontoret er narturligvis klar til at hjælpe dig.

Du har mulighed for at udvikle dig i virksomheden!

Du kan være med til at præge din egen udvikling hos STILL. Hos os er ambitioner og drømme velkomne. Som del af en stor koncern er der muligheder, både hvis du søger faglige specialisering eller muligheder for personaleledelse som Reginal Service Manager.


Attraktive ansættelsesvilkår

Som servicetekniker hos STILL venter spændende arbejdsopgaver og dermed mulighed for faglig udvikling hver eneste dag.

Du har også attraktive ansættelsesvilkår

  • Ordnede forhold via Industriens Overenskomst
  • God pensions- og sundhedsordning
  • Ferie og Feriefridage
  • Trygt, sikkert og sundt arbejdsmiljø
  • attraktiv arbejdstid og indflydelse på din dag

Interview - Serviceteknikere hos STILL

  • Name: Nicolas Jöckel
  • Ansat: Hamburg
  • Nøglespiller hos STILL siden: 1 august 1991
  • Job: Servicetekniker

Hvordan kom du til STILL?
Jeg har kendt STILL siden folkeskolen. Jeg var i praktik på hovedkontoret i Hamborg. det trives jeg med, så da jeg var færdig med skolen, søgte jeg en læreplads som servicetekniker hos STILL, og fik den. Efter læretiden blev jeg ansat fordi jeg og har været ansat som servicetekniker lige siden.

Hvorfor ville du arbejde hos STILL? ?
Efter skoletid søgte jeg efter en læreplads, som jeg kunne trives i, og hvor jeg kunne bruge mine kompetencer optimalt. Derudover ville jeg uddanne mig til en sikker fremtid. STILL er netop det for mig. Mit nuværende job er og bliver uundværligt. Den service vi tilbyder vores kunder er også vigtig for mig.

Hvordan fik du dit nuværende job??
Da jeg var udlært søgte Serviceafdelingen efter kvalificerede medarbejdere. Da jeg havde gjort det godt i løbet af min læretid hos STILL blev jeg tilbudt et job efter bagefter.

Hvordan er en typisk hverdag hos STILL?
Min arbejdsdag starter omkring 6:30. Inden jeg sætter mig ind i min servicebil, tjekker jeg, hvilke dele buddet har leveret til bilen i løbet af natten. Så kører jeg til den første kunde og laver reparationer, servicering eller test på den pågældende gaffeltruck. Alt efter hvor meget det haster, kører jeg så til næste kunde. Der laver jeg fx en fejlsøgning og giver et reparationstilbud. Hvis kunden accepterer tilbuddet, bestiller jeg reservedelene. I gennemsnit reparerer eller servicerer jeg tre gaffeltrucks om dagen. Nogle gange er jeg hos 3 forskellige kunder i løbet af dagen. Andre gane er jeg måske kun hos én kunde i flere dage kun med korte afbrydelser. .

Hvad gør dit job hos STILL spændende? ?
Mit job hos STILL gør mig i stand til at arbejde selvstændigt. For det meste planlægger jeg selv mine opgaver. Det betyder, at mit arbejde er meget varieret. Og jeg har faste faste kunder.

Hvorfor er du en nøglespiller (hos STILL)?
Jeg har 25 års erhvervserfaring med på job hos Service. Jeg bliver deltager i efteruddannelse og træning og derfor kan jeg reparere næsten alle gaffeltrucks. Jeg er i stand til at hjælpe vores kunder med erfaring og knowhow og sikre, at de kan få det allerbedste ud af deres STILL gaffeltrucks.

Hvad har været det mest spændende ved at arbejde hos STILL indtil nu? ?
Opsætning og konfiguration af lagerhåndteringsudstyr er altid spændende. Samlingen af ​​disse produkter er ikke en hverdagsopgave og kræver teamwork. De leveres til kunden i individuelle komponenter. Så længe forholdene på stedet tillader det, kan de endda samles ved hjælp af en teleskopkran.
Noget andet, der altid har været specielt, er at arbejde på messer. For eksempel fik jeg lov til at præsentere vores produkter og STILL-service for besøgende og kunder på CeMAT i Hannover. Muligheden for at arbejde for STILL på en stor førende messe er en ekstraordinær oplevelse. Desuden kommer du til at møde kollegaer fra andre brancher og skabe nye kontakter.

Færdiggør sætningen: Arbejdet hos STILL er...…
Fyldt med variation.

Beskriv STILL (som medarbejder) i tre ord: :
STILL er en international spiller. Virksomheden er også engageret socialt, f.eks. med beredskabet ’Nothilfe Hans Still e. V.’, en virksomhedsejet hjælpeorganisation for ’STILLere’ i nød. Og så er det selvføgelig rart at få en ordentlig løn når du udfører et godt stykke arbejde som medarbejder.

Hvad kan du bedst lide ved STILL?
En traditionel virksomhed med en solid lang historie.

Hvor bruger du ellers dine evner som nøglespiller? ?
I min familie - hvis jeg da ellers kan få et ord indført...